Menü
3+1 ok, amiért nagyon fontos, hogy egy számlázónak jó ügyfélszolgálata legyen

3+1 ok, amiért nagyon fontos, hogy egy számlázónak jó ügyfélszolgálata legyen

A számlázóprogram kiválasztásakor sokan nem is gondolnak arra, mennyire fontos tényező egy jó ügyfélszolgálat. Pedig nemcsak akkor különösen hasznos a munkájuk, amikor hirtelen kérdésed támad. Nézd meg, miért lehet szükséged neked is ügyfélszolgálatra számlázódhoz.

1. Azonnal jelezheted náluk a technikai problémákat

A számlázóprogramok egyik, ha nem a legnagyobb előnye, hogy sokkal gyorsabbá teszik a számlázást, ezzel pedig megkönnyítik a vállalkozások napi munkáját. Természetesen előfordulhat, hogy a számlázóprogram például egy szerverhiba miatt leáll, az üzemeltetők nem veszik észre azonnal a hibát.

A számlázóprogram működése viszont akár percek alatt helyrehozható, ha a felhasználók az ügyfélszolgálaton keresztül jelezhetik a technikai problémákat.

2. Az ügyfélszolgálat segít megismerni az egyes funkciókat

Persze nemcsakegy meghibásodás akaszthatja meg órákra a számlázást, hanem egy új funkció beépítése is a programba. Ilyenkor jó, ha kéznél van az ügyfélszolgálat, akiket bármikor felhívhatsz vagy legalább e-mailt válthatsz velük arról, hogyan is működik egy modul.

3. Jelezheted feléjük a fejlesztési igényeidet

A beérkező kérdésekből a program készítői ráadásul képet kapnak arról is, hogy miként látják a felhasználók a számlázót, milyen problémáik vannak és mely modulok használata nehézkes.

Ez pedig segít nekik abban, hogy egy igazán felhasználóbarát felületet alakítsanak ki, ami számodra is sokkal kényelmesebbé teszi a számlázást. Sőt, számos számlázóprogram már lehetőséget biztosít arra is, hogy az ügyfélszolgálaton keresztül fejlesztési javaslatokat küldj nekik.

4. Az ügyfélszolgálat tanácsai megkönnyítik a választást az előfizetések közt

Ha még soha nem használtál számlázóprogramot, akkor megeshet, hogy elsőre nehezen látod majd át, hogy az egyes modulok mire is valók. Ha nem találsz egyértelmű leírást a programhoz, akkor érdemes megkérdezni az ügyfélszolgálatot, akik segítenek eldönteni, hogy melyek azok a modulok, amelyekre valóban szüksége lesz cégednek a napi munkafolyamatok során. Így könnyebben el tudod dönteni melyik előfizetést vagy csomagot válaszd anélkül, hogy pénzt dobnál ki fölösleges funkciókra.

Válaszd ki a vállalkozásodhoz legjobban illő számlázóprogramot, töltsd ki villámtesztünket itt. »

Még nem találtad meg minden igényednek legjobban megfelelő számlázó programot?

Válaszd ki a számlázóválasztó segítségével itt.

Így működik az automatikus számlázás a gyakorlatban

Így működik az automatikus számlázás a gyakorlatban

Az automatizálás egyre több területen jelenik meg az életünkben, és persze nem kivétel ez alól a számlázás sem. Nem is ritka ...

Szeptember 30-án vége a NAV szankciómentes időszakának

Szeptember 30-án vége a NAV szankciómentes időszakának

A 2020. július 1-től hatályba lépett jogszabályváltozások szerint minden belföldi adóalanyok közötti számlát be kell küldeni ...

Tippek a webshopos számlázás korszerűsítéséhez (X)

Tippek a webshopos számlázás korszerűsítéséhez (X)

2021. január 1-től minden számlára vonatkozik a NAV adatszolgáltatási kötelezettség és a magánszemélyek részére kiállított sz...

5 ok, hogy automatizáld a NAV adatszolgáltatást

5 ok, hogy automatizáld a NAV adatszolgáltatást

Mint ismert 2020. július 1. óta kötelezően adatot kell szolgáltatni a NAV részére a belföldi adóalanyok között kiállított szá...